det börjar likna kärlek ?


Jag har varit så duktig de senaste dagarna. Tagit tag i min träning igen, lagom till skolstarten..
Hmm, jaa bättre sent än aldrig i och för sig.  Bättrat på matvanorna har jag också gjort.

Det var så skönt när jag var hemifrån de 9 dagarna.  Nu försöker jag undvika att vara hemma så gott det går. Man har ingenting i fred, bara en massa tjaffs, klagande och gnäll.. Jag är inte gjord för den här miljön här hemma. Jag klarar inte av att bo på landet. Det är ju fan att Kerstin inte ville ha en inneboende nu när jag börjar skolan. Tänk vad bra jag hade mått då! Men jag får stå ut de här 3 åren, kanske bara 2? Jag ska hitta en lägenhet och ett  jobb som är okej så snabbt det går..

Jag mår bra med dig.
Detta känns så bra!
Lämna mig aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0