Canazei/Campitello


Canazei/Campitello
Canazei/Campitello

Där kommer jag vara om 21 dagar. Jag och Henrik åker den 23december. Ojojoj vad det ska bli skoj, mysigt, skönt, lugnt.. ja ALLT på en och samma gång. Tänk att få uppleva en sån här resa tillsammans med den personen man älskar mest i världen, det är inte alla som får göra det ;)

Igår satt jag och Walle bänkade framför idolfinalen med ett glas vin i handen. FYFAN vad bra det var. Man blev helt.. helt... paralyserad. Sen kom André, Nalle och Jimmy hit och en kort stund, sen skulle dem vidare till Ystad. Blev nästan tvingad att följa med, men jag lyckades stanna hemma. För det första tillåter inte min ekonomi det nu såhär innan jul plus att jag är inte så road av att åka in dit utan en tjej. Walle kunde ju inte heller, skulle upp idag och kunna köra vid 2-tiden.

Det kvittar fan hur mycket eller hur lite vin man dricker, får alltid samma plågsamma huvudvärk dagen efter! Ska man kanske sitta nykter ikväll hos tvillingarna..? Kan ju ta med vinet för säkerhetens skull? Vi får se.. Nej, om man skulle cykla en runda och få lite frisk luft..

Haj å ivaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0