Min kamp


Kampen varje dag. Jag lyckas ganska bra tycker jag.. än så länge.
Hot hela tiden, tomma hot. Försöker ni skrämma mig genom att säga så?
Ni lyckas i alla fall inte med det. Jag skrattar åt er.

Mitt val, mitt mål. Låt mig vara! Det är såhär jag vill leva.
Det spelar ingen roll vad ni säger eller försöker göra, jag tänker fortsätta.
Om det är svårt?
Nej, inte för fem öre. När ni håller på vill jag bara hämnas ännu mer.
Det  blir en ond cirkel tillslut.

Försök inte jämföra mig med "några" som du känner. Jag är inte som dem, inte för fem öre.
Detta är mitt liv, jag sköter det på mitt sätt. Det är enklast så.



Slut på förvirrande snack nu.

Idag är det onsdag, vilket betyder att det är torsdag imorgon. Äntligen torsdag! Hallelulja.
Längtar så till imorgon kväll.. Förhoppningsvis är du hemma vid den här tiden då. Hoppas!
Tror att morgondagen kommer bli väldigt seg och gå långsamt. Det gillar vi inte alls. Men å andra sidan så är det en väldigt slapp dag eftersom jag börjar halv nio och slutar kl tolv. Efter det ska jag hem och  packa och städa rummet. Sen slipper jag se röken av människorna här hemma på några dagar.

Nu kallar sängen så då säger jag godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0