minnnen.. :)

Kollade lite på Bebis kollage och tryckte upp en bild från festen vi träffades på.
Jag fick en så härlig känsla i magen som jag inte kan beskriva. Den kvällen var verkligen magisk!
Hela den helgen var fantastisk, underbar, spännande, överraskande YOU NAME IT!
Tänk vilken tur jag har haft som träffat en så underbar person som dig. Du förgyller min vardag, mitt liv.
Ibland tänker jag, "tänk om jag inte följt med till Tomelilla". Men saken är den, att jag tror.. och är nästan säker på det, att vi hade träffats vid ett annat tillfälle istället. :)
Om man söker något, så finner man det aldrig.. Det är något som jag har lärt mig.

Nej, slut på djupt snack. Har blivit alldeles för mycket sånt på senaste tid.
Nu ska jag slänga mig på soffan och glo tv, börjar ju inte förrens halv 11 imorgon ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0