Vänskapens band

Nu när man har börjat på ny skola med ingen som helst från min gamla så märker man vilka som är en vänner. Jag tycker inte mindre om någon bara för att man inte har pratat på ett tag. Om man är riktiga vänner ska det inte spela någon roll, det ska vara som om man umgicks igår. Jag försöker, men får ingen respons? Härligt nog är jag en sådan person att jag låter det rinna av mig bara. Självklart tycker jag det är jätte tråkigt och jag saknar alla stunder jag har haft med människor. Men vad ska man göra om man inte duger längre? Söka sig på nya äventyr :) Vilket jag är duktig på! Oavsett.. Idag ska jag in och handla min efterlängtade kappa i Malmö som jag DESSUTOM får 100kr i rabatt på eftersom jag köper den på nyrenoverade H&M på gustav. Imorgon ska jag och David slappa lite. På fredag ska jag antagligen till min syster och umgås med henne lite, ett tag sen sist. Nästa vecka kanske leka med Malin :) och Camilla! 1 vecka kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0