Fääst


Nu befinner jag mig i Skurup. Befann mig i Ystad för lite mer än en timme sen på 20 års fest hos Dennis. Nu sitter jag här med ett glas vin i ena handen och en snaps baileys i den andra.. Kvällen har varit... Intressant och aggressiva Josefin har fått komma fram. Den tjejen som i vanliga fall inte brukar bry sig men som reagerade ganska starkt. Som tur var är slipper jag den slynan som irriterade mig och jag sitter nu som sagt i Skurup hos Danne. Jag ber även så hemskt mycket om ursäkt gför att jag inte har skrivit något de senaste dagarna, har inte riktigt haft något att delge.

Nu uppdaterade jag visserligen och jag ska försöka IGEN hålla igång det. Ta hand om en vän där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0