Helgens bravader


En rolig och händelerik kväll i sommarbyn. Här är två bilder från i fredags.

I lördags åkte vi iväg till Ystad, började förfesta och sen åkte gänget iväg till en 18års fest för att rigga upp stereo osv. Jag gick till P och förberedde mig inför kvällen. När vi var samlad trupp spatserade vi iväg till Mirre som höll i förfesten. Sällskapet var ypperligt och stämningen på topp. Jag lyckades tjäna 500 kronor! Jag drack upp en vidrig "grogg". Kände mig mycket stolt efter det måste jag säga. Anledningen till att jag gjorde det berodde på att sällskapet vägrade gå till bar a bar förren den var uppdrucken.. Jag ville verkligen dit och skaka rumpan så jag ställde upp!

Sen gjorde en viss person mig fruktansvärt orolig.. Sov inte en blund natten till söndagen. Gör ALDRIG om det. Trodde att det hade hänt något allvarligt med dig.. Jaja, slutet gott allting gott. Söndagen slutade med att jag och H gick och la oss strax innan 18.00 på kvällen. Sen sov jag till halv nio idag. Sömnen behövdes verkligen!! Idag har dagen bestått i att städa, diska, handla och återigen städa. Nu är det väldigt fint här måste jag säga. Jag och Marie är väl förtjänta av en stor dosav beröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0