irriterad


Från och med nu tar jag bort alla kommentarer där man vägrar uppge sitt namn. Jag tycker det är ytterst löjligt att inte kunna stå för sina åsikter utan istället gömma sig bakom en anonymitet. Jag skriver vad jag vill här och känner ni läsare för att kommentera det, be my guest! Men glöm för all del inte att skriva ert namn. Annars kan jag inte ta er på allvar. Så, nu var det sagt! No feeling's hurt.


Igår gick jag hem en sväng till Sofia för att snacka lite. Vi har mycket att ta igen och jag tycker vi knappar in bra! Hon skulle göra en frukt smoothie och frågade om jag ville ha ett glas. Den innehöll havregryn, frysta bär, banan och mjölk. Jag chansade.. men skulle inte ha gjort det. Det var som att dricka klumpar, haha. Sofia var inte heller så imponerad.

19 dagar kvar till julafton och jag är bara färdig med EN person. Känner mig lite stressad...
Nu börjar svenskan.
Ha en fortsatt bra december dag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

så rätt! varför ens skriva en kommentar om man inte kan skriva namn.. känns rätt meningslöst.
va bara det jag hade å säga:P
ha det bra

2007-12-05 @ 12:50:41
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: kurt

HA! börja med att stå för dina egna åsikter

2007-12-05 @ 13:39:49
Postat av: Tiina

Håller med, halkade in hit. Men varför vara anonym? Kan de inte stå för sina åsikter så ska man inte kommentera heller!

2007-12-05 @ 13:52:56
URL: http://tiiinaz.blogg.se
Postat av: Josefin

Till Kurt: Jag står för mina åsikter! Kan du precisera vad det är som tyder på att jag INTE skulle göra det, för du gör mig förvirrad.

2007-12-05 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0