Min blogg, min fristad, mina ord, mina åsikter.


Jag har inte riktigt bestämt för mig huruvida jag ska fortsätta skriva på den här bloggen eller ej. Jag är medveten om att bloggar på internet är publika och vem som helst får läsa dem, men det finns ett fåtal personer som jag inte anser ska läsa den. Nu kan jag inte längre lämna ut mig så mycket som jag har gjort, jag kan inte skriva precis vad jag vill utan att tänka på att någon person läser det som inte bör göra det. MEN å andra sidan så funderar jag över om jag egentligen ska bry mig om det? Det är mitt liv och jag berättar om det. Allt är sett ur MITT perspektiv och MINA reaktioner. Så därför kanske jag ska fortsätta i alla fall?


Nåväl.. Updates från helgen kommer här.
Fredags: Jag följer med Jonna hem efter skolan, vi snackade lite skit och fördrev tiden på ett mycket effektivt sätt. Vid ses-tiden kom lilla Fanny och då började vi göra oss iordning för fördrickningen innan bar a bar. Efter vin, cider, ciggaretter, ombyten i sista sekund och en massa annat var det dags att bege oss ut i kylan. Jag var så jäkla osmart när jag vägrade inse att jag inte kunde ha ett par förstora skor på mig. Detta kom jag på när vi var 10 minuter därifrån och det fanns ingen återvändo. Väl därinne bokstavligen sprang jag in på toaletten för att trycka ner så mycket papper jag kunde förmå. Detta hjälpte inte nämnvärt, men det var värt ett försök. I fortsättningen ska jag inte ta på mig ett par förstora skor ÄVEN om de är sjukt snygga och passar onödigt bra till min outfit. Vid 12-tiden kom H:s kompisar insläntrande på bar a bar och jag gick och hämtade min telefon. Jag ringde upp och gick ut där ute för att möta upp honom. Stod och myste lite i kylan och bytte ett och annat kärleksvänligt ord.. Sen var det dags att gå in för att bättra på alkoholintaget.
Slutsats för kvällen: Genomgående trevlig förutom en sak som gjorde mig fruktansvärt besviken och ledsen.. Det är uppordnat nu, men du vet om att du har en del att bevisa för mig. Självklart är jag öppen för allt och tror på detta!
Henrik och Jag!
Ett litet smakprov från Bar a bar. Tagen från www.ystars.se

Lördag: Eftersom jag, H och M inte var hemma förren halv sex på morgonen resulterade detta i att först vakande kl 12. Lite panik eftersom Hs bil var utanför Skurup och han var tvungen att ha den.. Efter några timmar av segande, mysande och annat fick vi skjuts till hans bil. Sen var det direkt hem för att byta om till BEACH PARTYT! Det var sanslöst kul. Sand, pool, värme, sommarkläder, brills.. Ja, allt var helt underbart. Min lilla älskling tog det lugnt eftersom han skulle köra dagen efter, tyckte synd om honom då allt bjöds.. och det fanns mängder av allt!

Söndag: Upp och hoppa strax innan nio. Iväg till Hs mamma, kyrkan kl 11. (Ja, jag var i kyrkan.. tro det eller ej.) Det var väääääääääldigt segt och H somnade till och med :D Haha.. Därefter fick vi kaffe, tände första ljuset i adventstaken, fikade och pratade. Vid halv 2 tiden var vi färdiga och vi begav oss till Nova Lund där Honey köpte ett par fina skor.

Ja, det var nog det hela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ööh, om det finns någon som INTE får läsa, oavsett om det är en person, ett fåtal eller en hel drös med människor, så ska du nog inte skriva en offentlig blogg på internet.

2007-12-03 @ 21:52:41
Postat av: Josefin

Om du nu ska kommentera här så kan du väl åtminstone skippa att vara anonym. Jag skrev att jag är medveten om att vem som helst kan läsa det, men jag är kanske inte lika glad över att mina föräldrar sitter och läser den. Dina dumma kommentarer kan du hålla för dig själv om du inte ens kan stå för dem.

2007-12-04 @ 19:23:50
Postat av: Anonym

haha det är ju du som inte kan stå för det du säger när du inte vill att vissa ska läsa.
stå för det du säger, eller låt bli att säga nåt alls.

2007-12-04 @ 23:55:30
Postat av: Josefin

Det gör jag visst då, eftersom jag inte döljer vem jag är. Om du nu har läst mitt inlägg så ser du kanske att jag sedan skriver att jag ska strunta i det och skriva vad jag vill i alla fall. Och fortfarande är du anonym. Jag tänker därför ta bort dina kommenterar :)

2007-12-05 @ 12:34:07
Postat av: Lina

Till lowlife-suckern som försöker leka moralkärring: HÅLL TRUUUUTEN!

2007-12-05 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0