Pepparkakor


Idag har jag varit hos mamma och pappa. H kom hit och åt middag vid sex-tiden och stannade en liten stund. Mamma skulle komma vid kvart över sju, halv åtta tiden men pågrund av förhinder kom hon inte förren kl åtta. Så pepparkaksbakningen blev lite försenad, men när vi väl hade satt igång gick det snabbt som bara den. Det var faktiskt riktigt mysigt! Efteråt skulle pappa köra mig hem.. Problemet var bara att det hade blivit något fel med hans jobb så han hade inte tid. Istället får jag vänta tills mamma har tid och köra mig, vilket jag inte har någon större lust med. Jag vill hem och sova nu!!!!! Är fruktansvärt trött... Jag avskyr sånt här, längtar efter mitt körkort, min befrielse. 

Det var en timme sedan vi slutade göra pepparkakor och mamma är inte redo att köra än!! Åh.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0