Ge mig den!

♥                                                            Dolce & Gabbanas Leather Shopper
                                                               Dolce & Gabbanas Leather Shopper

Ge mig denna underbara väska! Hur irriterande är det inte när man hittar den perfekta väskan på internet för alldeles för mycket pengar? Nu känns de andra jag har kollat på inte alls lika fina och lockande.. Så om just DU känner att du har för mycket pengar och är på ett gott humör, så får du gärna skänka mig denna skatt. 

Jag förstår inte varför jag sitter och planerar saker när jag ändå aldrig fullföljer dem? Jag kan sitta ner när jag har ytterst tråkigt och planera en eller ett par dagar framåt. Idag skulle jag t ex. gå till H&M efter spanskan och några baslinnen. Så fort jag kom ut och kände hur mycket det blåste, ångrade jag mig direkt. Jag skulle diska idag också, har hon gjort det? Neeeej. Jag SKA göra det imorgon i alla fall.
Sofia kom bort vid 8tiden idag och gjorde mig sällskap till säsongspremiären av CSI. Otroligt bra!

Idag har varit en svår dag. Har försökt, men mött motstånd så jag nästan börjat gråta. Har klarat av lite, men måste kompensera det hela tiden med annat och sen känner mig så.. kontrollös. Nåja, jag kämpar och det är det viktigaste! Right?

Nu ska jag dimpa ner i sängen och få min skönhetssömn. Har en härlig dag i skolan imorgon, den bästa på hela veckan. Estetiskt verksamhet från 10 till 12. I FUCKING LOVE IT!

Henrik, du får gärna komma hem nu. Jag saknar dig och sängen är så tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0