jag menar, HALLÅ?!

Ja, hallå! är rätta ordet. Det är redan torsdag och det betyder att det är fredag imorgon. Oh, sunny day!
Jepp, jag är jätte glad för detta och jag hörde öven på nyheterna att det ska bli soligt imorgon. Jag ska ha mina fina solglasögon som jag inte har använt sedan.. hmm.. september? Ja, det kan nog stämma bra.
Henrik kom hem för en sisådär 20 minuter sedan också, äntligen! Har rökt ihjäl mig här i väntan på honom. Hm, om man skulle sluta ändå..? Nja, ett senare projekt. Kanske till sommaren, vi får se :) Mina föräldrar lär bli glada i så fall. Men om jag ska göra det, så ska det endast vara för min egen skull. Annars kommer jag inte klara det. Precis som allt annat..

Nej, om man skulle gå och pröva ut kläder inför imorgon? Det är alltid kul! Fast det känns som att umgås med Henrik är lite högre på prioriteringslistan. Så kanske inte i alla fall. Börjar inte förrens fem i elva imorgon, så jag har tid på mig imorgon att bestämma mig :)

Ge mig en massa pengar! Någon rik snubbe, jag behöver dom faktiskt! Jag måste ju köpa de fina ballerina skorna jag hittade på scorett, den ultrafina klänningen på Gina tricot och framförallt, Dolce&Gabbana väskan. Om det hamnar i mitt förvar kan jag leva på den lyckan ett tag. Tills det är något annat jag får akut behov av .. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0