lalala du har en bulle i örat


Suck, pust, stånk, stön.. Ja jag kan fortsätta länge. Varför i hela friden snöar den NU?! Jag vill inte ha någon jädrans snö och jag vill framförallt inte gå runt i slasket dagen efter. Ge mig vår och sommar, för gudsskull! Annars tror jag att jag tar en väska, packar ner Henrik och flyttar till Mallorca. Jag menar, om det nu skulle snöa så kunde det väl ha gjort det i januari, kanske december. Men fan inte i mitten av februari. Jo, jag är medveten om att det brukar ligga snö på marken i februari, men om det inte har kunnat komma någon snö innan så passar det sig inte att komma nu. Det ligger inte ens kvar på marken för bövelen.

Engelskredovisning idag, Indien. Jag trodde jag var så duktig som bara skrev ner stödord/meningar.. Hmpf, tjii fick jag! Jag fattade inte vad jag menade med det jag hade klottrat ner och jag tror att de andra fattade ännu mindre. Nåja, det är över nu och jag kommer få fler chanser på mig att bevisa min talförmåga i engelska! Då ska jag öva mer och skriva ner meningar istället så jag fattar sammanhanget själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0