Maltes mackor


Om ca 30 minuter ska jag, pappa och Matilda åka till Malmö för att fira min farmor. Kände att jag behövde göra det pågrund av hennes ålder och det var väldigt längesedan vi träffades nu. Hon bjuder på kaffe i alla fall :)  Har testat olika uppsättningar av kläder idag, hoppat runt i rummet och sjungit till "I'm walking on sunshine". Det måste bero på solen och den här inte allt för ansträngande dagen! Hittade en massa jag inte har sett eller använt på länge. Upptäckten av en grymt snygg kjol som jag har omdesignat till en klänning (jag älskar den nu!!) , ett par skor som jag aldrig har använt och några fräsiga solglasögon som jag inte har sett på länge, har verkligen gjort min dag!

Gud vad otroligt sugen jag blev på en latte idag från Matles mackor (som förövrigt gör de absolut godaste kaffe latte i världen!). Jag följde med Kim  för att vara sällskap och fördriva tiden till min buss gick. Väl där upptäckte jag till min fasa att jag inte hade med mig min plånbok, den låg snyggt och prydligt på byrån i hallen i lägenheten. Hmpf, blev något sur. Jag fick snällt vänta till mamma kom och hämtade mig i Sjöbo och körde mig hem, hem. Där ställde jag mig direkt och gjorde en stor härlig latte! God, I love it!

Nu ska jag klä på mig och göra mig fin för min farmor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0