saturday


Igår var jag och Henrik hos Sara på hennes 20års kalas för släktingarna. Tog det väldigt lugnt och hade det trevligt, lev lite drygt med alla packade människor sen bara :)
Vaknade i morse av att det ringde på dörren och Benna kom in och ville ha kaffe. Jag var svintrött och tippade på att klockan var nio eller tio. Då får jag höra att klockan är tolv redan! Vi var nog väldigt trötta.

Har tagit hand om lille Henrik som har haft on i magen den ynklige stackarn, haha. Gjorde mackor och varm oboy åt honom :)

Så nu är jag redo för kvällen. Tog en stund innan jag kunde bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha men nu känner jag mig nöjd. Det blev ett par svarta struprörsjeans, svart halterneck och ett matt-silvrigt linne med en paljettrand på ryggen och självklart mina svarta ballerina som jag är väldigt förtjust i!

Har ganska höga förväntingar inför festen ikväll. Får hoppas på att det blir roligt med många människor som jag inte har träffat på ett tag.

Här om dagen kom jag underfund med att jag vill bygga på mina naglar igen. Jag gjorde det i somras och jag älskade dem. Den enda kluxet är att det kostar en del och jag vet inte om min ekonomi vill unna mig det. Därför känner jag att ett jobb hade fan inte varit fel nu! Frågan är var..


Bävar inför måndag.... Jag vill inte dit! Och jag kan inte komma undan det... Det hade varit väldigt bra gjort av mig om jag hade klarat av att bli sjuk igen på måndag eller söndag kväll. Så om någon är sjuk så får ni gärna smittas lite :)

Måste berömma mig själv också för att jag har blivit så duktig på att blogga! Om ni har några synpunkter så är det fritt fram att påpeka.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0