Sjuk


I onsdags kväll vid 22 tiden började jag känna mig jätte konstig och gav upp uppesittningen i väntan på Henrik. Så strax innan elva deckade jag i sängen och vaknade till när min efterlängtade älskling kom hem. Jag vaknade flera gånger på natten och kunde knappt somna om. Igår när jag vaknade på morgonen så frös jag så jag hackade tänder och kände att jag inte klarade av att gå till skolan. Jag låg kvar i sängen en stund och kämpade mig sedan till soffan för att kolla på Eragon med Henrik. Somnade till en stund på slutet men vaknade igen. Sen gick jag och sov någon timme. Henrik väckte mig och sa att han skulle göra några ärende nere i byn och då försökte jag få upp värmen genom att bada i jättevarmt vatten. Det hjälpte för en stund men sen kom frusenheten tillbaka. Fyfan vad jag mådde kasst! Efter nån timme kom Henrik hem och hade med sig mina efterlängtade ipren. Tog två stycken och efter ett tag så kände jag mig lite bättre. Vid 21tiden kände jag mig någerlunda frisk och vi gick och la oss ganska tidigt. I morse när jag vaknade kände jag mig fortfarande inte hundra och med tanke på att jag hade feber igår så tänkte jag att det var bäst att stanna hemma så jag kan bli helt frisk och inte få något återfall.
Så jävla typiskt att jag skulle gå och bli sjuk igår.. Men men, sånt händer.

Har färgat Henriks hår idag, blev jätte fint :)

Idag ska jag ta det jätte lugnt iaf så jag är fit for fight imorgon, 20års fest ju! Måste vara pigg och glad.

/ Josefib

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0