denna jobbiga skoskav..


Om det inte hade varit för detta dryga vädret så hade jag kunnat bota mina inte allt för trevliga skoskav. Hur? Genom att sätta på mig ett par sandaler, tygskor eller varför inte ett par slip in?!
Men icke! Istället ska det regna och töa.. Varför är det itne så att så fort den 1 mars har kommit så ändras vädret direkt. Tänk att vakna upp varje första mars och veta att det är vårväder! DET hade varit något.

Igår kom min efterlängtade älskling hem. Det var sååå mysigt!

Idag är det fredag. Fredag innebär att det är helg efter denna lektionen. JA! Lovely :)
Sen ska Henrik hämta mig i Ystad! Han har äntligen fått tillbaka sitt körkort och jag är jätteglad för hans skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0