känns bättre idag

Ja, idag känns det lite bättre. Var hemma från skolan idag, extrem huvudvärk, magont och helt jävla död. Kände mig som en zoombie imorse och har gjort det ett par dagar nu. Mer än vanligt :/ I alla fall så hade jag och Matilda ett litet samtal innan (hon var också hemma från skolan) och jag är lite mer positiv nu. Självklart går alla dagar upp och ner.. vissa dagar vill jag hur mycket som helst medans en annan dag känns jättejobbig och omöjlig. Upp och ner hela tiden med andra ord. Det är ganska påfrestande, både för min omgivning och mig själv.
Idag ska jag äta lasagne har jag bestämt :D Så länge jag äter något överhuvudtaget så är det postivit ju ;) Pappa köpte supergott bröd också. Jag ska verkligen försöka nu! Jag kan gå upp och ändå ha tränad kropp.. Right? Vill må bra hela tiden och vara glad. Vill vara glad och positiv med Henrik hela tiden också! Detta SKA jag klara. Jag vill inte åka till Lund och jag vill inte dö. Hoppas verkligen att jag klarar det också.. Stödet finns iaf.. JAG KAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0