hot hot hot


Vaknade imorse av en stor fet JÄVLIGT irriterande fluga som hade lyckats ta sig in i rummet. Det var inget jag kunde göra åt det så det var bara att stiga upp. Det bestämdes över ett kort samtal på telefonen med Sara att jag skulle komma bort och följa med henne till Svedala. Där gick vi in på Svedala outlet och kikade mellan tygerna. Självklart hittar jag ingenting.. Nåja, Sara gjorde sitt och sedan begav vi oss till Walles jobb. Tittade på de exklusiva husbilarna/vagnarna. Efter lite problem med starten på en av husbilarna åkte vi för att luncha ihop och småprata lite.

Kom hem för 5 minuter sen och väntar på att Henrik ska komma hem så jag kan övertala honom att åka till Therese föräldrar och bada i deras pool. Cause u know what? Det är meeeega hot idag! Sjukt härligt.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0