vistelese i Ystad


Har haft en väldigt givande dag idag. Vaknade av mig själv strax innan nio och upptäckte att det var molnigt ute. Jag som hade läst på internet att det skulle vara strålande sol och 22 grader på dagen. Lyckligtvis fick jag bekräftat att det skulle spricka upp. Skoldagen var snabbt över då jag bara hade en halvtimme på musiken och ett nationellt prov på 40 minuter. När det var avklarat gick jag snabbt hem till Sara. Där satt vi i 3 timmar, pratade, rökte, solade, åt spindelmannen glass och njöt av det underbara vädret. Sen åkte vi med Therese ner till Fritidsbaren. Jag vill inte ta ut något i förskott men det kändes som om jag kunde få jobbet. Jag hoppas verkligen det! Gud vad skönt det hade varit att tjäna lite pengar. Jag vill kunna skämma bort mig själv, men framförallt min älskade pojkis.

Tomorrow ska det orienteras och sen ska jag, Sara och Therese gå en låååång promenad längst stranden. Vi ska ta med oss picknick och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0