Ett lyckopiller till salu? Någon?


Fan vilken idioter ni är! Försvinn ur min årsyn.. Orkar inte med er. När allt är jobbigt så kommer ni in och gör saker och ting ännu värre. Vart fan ska jag nu ta vägen? Det finns inte någonstanns för mig att fly.. Fly undan era bråk som gör att väggarna skakar, fly från att allt sen går ut över mig!? Jag är er dotter och vill inte bli inblandad i ERA problem. Jag har nog med sånt. Och sen dessa spydiga kommentarer? Försöker trycka ner mig också! Fan ta er.



Idag har det varit en kall och lång dag. Kom hem strax efter fem och var helt slut.. Har legat och glott på värdelösa program och önskat att jag hade ork att förbereda min redovisning i nationella imorgon. Men icke.. Slutar väl med att jag ligger till klockan 4 inatt och skriver för allt jag är värd.. Som tur var är det inte mycket jag ska skriva, men jag ska fatta hur fan jag ska formulera mig också. Det är det som är så knepigt med den här uppgiften! Mööööööööööög...




Ge mig ett jävla lyckopiller istället.. Så kanske jag kan FÖRSÖKA ge mig på ett leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0