Kärleksguru ♥


Inte när det gäller mig själv då alltså, gud nej. Men jag skulle nog kunna funka som en sådan för andra! Haha ;)
Maila in påstående som din pojkvän kan säga, som du själv inte har något riktigt bra svar på. Jag kommer med de bästa, eller vad säger du L? När du kom med sakerna som han har för vana att säga så bara flöt svaren fram. Det var som att skriva utan något som helst stopp! Helt otroligt.. Min skrivarglädje ryckte in och tangentbordet praktiskt taget knapprade på i 190km/h!!

Hoppas att jag kan få tillbaka mitt sinne för skrivandet.. Det hade verkligen varit någon form av ljuspunkt i livet i alla fall. Inte om mina egna problem då, utan om saker och ting som jag anser är viktiga saker att nämna eller diskutera. Vad sägs läsare? Det kanske är dags.

Pappa frågade mig idag vad jag ville syssla med efter skolan. Det förvånar mig att jag för en gångs skull är säker på min sak. Jag är annars en person som ändrar mig hela tiden. Mina planer ser ut som så, jag ska söka jobb (struntar mest i vad, bara jag får lön!) så att jag kan skaffa eget boende. Det ska jag göra i minst ett år, sen ska jag börja söka in på journalisthögskolan i Skurup. Det är mycket svårt att komma in, man söker endast in på färdigheter. Inga som helst betygintagningar överhuvudtaget. Men jag ska lyckas!

Hmpf.. Och förhoppningsvis så ger jag inte upp på vägen? För ork och mod måste jag samla för att orka leva mitt liv.. Eller ja, förlåt.. Vilket liv?

Jaja, nu ska jag sätta mig ner med den muntliga redovisningen och försöka komma på något bra. Sen ska jag försöka sova. Blev inte så mycket sömn inatt av någon anledning. Låg mest och vred på mig hela tiden, en mycket orolig natt.

  Sov gott!

Det är för övrigt en mycket gammal bild på mig. Men tyckte den passade in, då jag ser väldigt fundersam ut.
Och med tanke på att jag för tillfället inte gör annat än fundera, så får den vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0