nu är det över


Då är redovisningen färdig. Jag skulle ha väntat till nästa vecka, för det gick inte alls som jag hade velat. Jaja, nu har jag i alla fall gjort det och behöver inte oroa mig mer över det.

Jag måste ha huvudet under armen idag! Vi fick sluta tidigare från svenskan eftersom den muntliga delen var över ganska snabbt. Jag såg på klockan och såg att jag hade tio minuter på mig att ta mina saker ur skåpet, ta en cigg och sen sätta mig i den varma bussen mot Sjöbo. När jag kommer till hållplatsen lägger jag märke till att det inte är några människor där, jag tar mig en funderare och kommer på att inga bussar går klockan två. STÖRIGT! Så jag fick snällt vandra tillbaka till skolan och sätta mig här i väntan på att klockan ska bli halv tre.

Jag vill till ett varmt land.. Det är så fruktansvärt kallt här i Sverige, till och med inomhus!!!? Lägger in en bild från min semster på Gran Canaria i oktober, det kanske piggar upp lite..


image8
Fr v. Jag, Ida, Jossan

Solbrända, fulla och glada. Jag älskar värmen och speciellt semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0