ystad för hela slanten


Jag tänkte ta en snabb återblick av helgen, för att hålla er uppdaterade om mitt fullständigt meningslösa larv.

Fredags: Gjorde mitt Svensk prov och det kändes förvånansvärt bra. Jag var även på samtal hos M.. Lika givande som vanligt, suck. Sen vandrade jag iväg till Lina som redan hade börjat göra sig i ordning (hon blev klar SIST!!). Jonna tittade in och sen gick vi till Maria som höll i klassfesten. Det var mycket roligt och det kom fram många bekännelser.. :) Det hör till antar jag? Vi var några stycken som hade planerat att dra vidare, så fem i halv tolv trippade vi iväg till bar á bar som bjöd på skandaler, dans, sprit, skratt, m.m. (Skandalerna var inget jag stod för i alla fall!) Haha :)

Lördag: Jag och Lina vaknar upp, båda måttligt bakfulla och försöker pussla ihop gårdagen. Vi går ner och handlar kaffe, sen gick jag till Phille. Där ägde förfesten för kvällen rum och även denna kvällen bar det i väg till bar á bar. Mycket givande kväll den med måste jag säga!

Söndag: Scrubs, Avatar, 2 ½ men och en MÄNGD andra program som blev sedda. På kvällen kollade jag på Sagan om ringen med Pappa.



Det är härligt att höra att man inte borde få leva. Att någon önskar livet ur en med så tunga och betonade ord.
Tack, det värmde.

Tack för igår! Det var hur trevligt som helst. Ser fram emot nästa återseende.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0