Rusk och regn


Jag har rökt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalldeles för många ciggaretter idag. Min plånbok gillar inte det!
Dessutom hatar jag skolan just nu. Vi har så fruktansvärt mycket att göra och jag har varken tid eller ork att sätta mig ner och göra något åt saken. 

Igår var jag hos Sara och hälsade på. Madde fyllde år så hon var uppe en vända och fick lite uppmärksamhet :) Sen gick jag, Phille och Sara för att äta på kina resturangen i Ystad. Jag som inte är särskilt glad för kinamat beställde in en pommestallrik. Servitrisen blev jättesur :) Haha!

Imorgon börjar jag tjugo i ett. Så jävla nice! Behöver en sovmorgon.. Är uppe alldeles för länge på nätterna. 



Vad kan man göra egentligen
? Kan du inte bara tänka på alla fina, underbara stunder och förstå att så kan vi två ha det IGEN. 
Ge det en chans på fredag! Som vänner, sen kan man fundera vidare efter det... Vad kan man förlora på det? 
Om jag bara hade kunnat förstå dig.. Det känns bara som att jag kommer få en avvisning på torsdag. 
Gud, ge mig kraft att orka!!!! Och vädret gör fan inte tillvaron roligare..... 

Hoppas ni läsare har det bra i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0