Söndagen i mitt liv


Det är helt otroligt vad som kan hända på en dag. Allt som man har trott på, det suddas ut som om det aldrig hade funnits. Mamma vill att jag flyttar med till Malmö.. Och varför inte säger jag då? Vad är det som håller kvar mig här..? Det finns ingenting här att hämta för mig. Du var det som höll mig kvar i den här hålan och nu finns inte vi längre. Jag vet att det är bäst, men det är jobbigt att bara släppa taget sådär. Jag älskar ju dig ändå, det finns ingenting i världen som kan ändra på det. 

Slut på det tråkiga och dystra kapitlet av mitt liv (även om en stor del av vårt förhållande har varit underbart). 
Nu är det nya friska tag som gäller. 

Igår åkte jag, Malin och Johan till Sebbe för att hämta upp honom och Sara. Sen åkte vi till Big Bowl och hade så underbart j*vla kul! Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde den kvällen. Idag mådde jag piss, som förväntat (och förtjänat för den delen!!). Jag begav mig till Malin där Sara också var. Därefter åkte jag hem och fick reda på den hemska grejen.... Pappa körde mig till Malin igen och där blev jag serverad tårta :) Resten av dagen tillbringade vi hos Johan framför tvn. Malin, Malin, Sara, Stoffe, Johan, Jag och Sebbe. Ett glatt litet gäng som fick magknip av skrattet som klingade mellan väggarna! Detta har lätt varit den roligaste söndagen på läääääänge!

Over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0