16 april


Förlåt för dålig uppdatering idag, jag har varken varit hemma eller haft tillgång till dator i skolan. Jag hade turen att mamma kunde hämta upp mig på jobbet idag. Det gjorde att jag kom hem halv tio istället för tjugo i elva, DET var skönt. Speciellt eftersom de här tre dagarna är långa och ansträngande. Det är himla mycket ny information som man ska få in i huvudet, långa dagar vilket resulterar i tidiga mornar och sena kvällar. Igår kom jag inte i säng förrän 1 på natten, sen skulle jag gå upp kl 8 imorse. Jag kan ju säga så mycket som så att pigg är ett ord som absolut inte passar in. Förövrigt har jag varit allmänt irriterad och kort idag mot allt och alla.. tills jag kom till jobbet. Fråga mig inte varför men mitt humör vände direkt. Kanske beror det på att jag klistrar på en mask, eller så är det för att alla är så otrolig sociala att man helt enkelt bara dras med. Jag och tre andra killar, som är lika färska som jag, satt i samma rum idag och vi tävlade lite mot varandra. Man blir otroligt taggad och för att skryta lite så vann jag försäljningen ;)

Oturligt nog hinner jag inte med lika mycket träning nu, i alla fall inte när jag går den här introduktionskursen. Jag har inte försummat min maskin, den används flitigt en gång om dagen ändå! Men jag tänkte att efter torsdag så ska jag utöka träningen lite mer. Varje dag (så ofta det bara går) ska jag gå till sommarbyn och sedan tillbaka, sen ska jag fortsätta med Orbitreken 10-20 minuter som innan. Promenaden fram och tillbaka till sommarbyn tar ca 40-60 minuter, beroende på hur snabbt man går. Det måste vara ganska lagom va?

Jag ska verkligen vara fit for fight nu, inte strunta i att träna och verkligen ligga i. Jag har hållt mitt löfte och så ska jag fortsätta köra på! Mamma börjar bli lite orolig.. Men det är ingen fara med mig. Träning är sunt för både kropp och själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0