17 april


Oj oj oj! Jag får be om ursäkt alla läsare för inläggen igår, jag lät alla känslor rinna över. När jag då skriver så skriver jag saker i stundenshetta, sen (som till exempel idag) läser jag det och skäms lite för att jag har uttryckt mig så mycket. Allt för mycket! Men, jag har en policy att inte radera hela inlägg, möjligtvis göra små ändringar, men inga stora grejer. Så, idag är det en ny dag och solen sken in genom fönstret imorse när klockan ringde. Jag fick en välbehövlig sovmorgon idag, gick upp 9.15. Kors i taket! Att vara igång precis heeeela dagen tar verkligen musten ur en. Så, som tur är, är detta sista dagen på kursen. Missförstå mig rätt, jag tycker det är kul som bara den. Men att åka tidigt på morgonen och vara hemma så sent på kvällarna är ingen större hit. I varje fall inte tre dagar i rad!

Idag ser dagen ut som så;
- Skolan (historia och matte) 11.00-13.20
- Bussen till Lund 13.30
- Handla present till systeryster
- Åka till jobbet
- Bussen hem 21.41

Nu ska jag vi börja på redovisningen till Historian! Hoppas ni får en bra och solig torsdag! Imorgon är det helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0