21 april


Jag har inte riktigt tid att skriva om allt i helgen just nu. Ville bara lämna ett säkert spår på att jag fortfarande lever och att jag numera är ARTON ÅR! Jag handlade ciggaretter lagligt för första gången igår och jag gick även ut lagligt i lördags natt för första gången. Skönt att slippa rädlsan för att bli avvisad i kön och få åka hem. Festen i lördags blev riktigt lyckad och det var inte bara jag och syrran som tyckte det. Fick sms osv dagen efter som konstaterade att de hade haft skitkul! Sånt är så otroligt roligt att få höra. Speciellt eftersom jag var så nojig över att det skulle bli tråkigt.. Bilder togs och de kommer upp så snart jag får tid.

Igår vaknade jag upp på ett underbart humör, solen sken rakt in i sovrummet och jag vaknade till ett samtal som värmde. Visserligen gjorde det att jag inte kunde somna om igen (klockan var då endast 08:39!!) men det gav mig tid att städa undan allt innan systern kom hem. Mamma bjöd på tårta och vi fick lite presenter, därefter åkte vi hem till pappa och fick UNDEBARA PRESENTER. Jag är sjuuuuuuuukt nöjd med allting. Jag fick fina presenter av släktingar, grattis-sms och allt det där som hör till. Det var en trött och utpumpad Josefin som gick och la sig igår. Jag somnade så fort mitt huvud träffade kudden, helt sjukt. Men jag gick även och la mig väldigt glad och nöjd med tillvaron, härligt!

I veckan ska jag handla för pengarna och presentkorten jag fick! Idag har jag en relativt lång dag, men sen ska jag hem. Nu börjar min naturlektion, så på återseende mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0