22 April

Vilken slapp dag jag har haft idag! Hur skönt som helst har det varit. Har suttit ute i solen och njutit till fullo av de varma solstrålarna. Det var lite jobbigt med blåsten, men hittade lä tillslut och det blev rätt varm ett tag. Jag fick lite färg i ansiktet, eller njaa.. Mer fräknig kanske? Haha =) I vilket fall som helst, hela dagen har jag haft otroligt ont i magen. Det började redan igår och när jag vaknade i dag (i hopp om att det hade gått över under natten) upptäckte jag till min stora besvikelse att det var värre. Uppsvullen och kramper är inget vidare ska jag berätta för er.. Jag vettetusan heller vad som kan hjälpa? Hm, jag gör som så att jag håller tummarna för att det ska gå över till imorgon åtminstone.

Har hört mig lite för och det ser ut som att det blir Siesta för mig i år. Jag vet inte alls om jag passar in? Haha, men kul kommer det säkert bli. Onsdag till söndag med en massa härliga människor, bra musik, alkohol och förhoppningsvis bra väder.. Kan det bli bättre än så?

Imorgon ska jag inhandla mina efterlängtade ljusa stuprörsjeans! Ett par riktigt vår/somriga jeans som jag ska slita ut detta året. Förlåt också för dålig uppdatering.. Har inte så himla stor lust att skriva för tillfället. Det händer en hel del och jaa.. det händer en hel del med mig också. Både på gott och ont!

Hoppas ni andra har det bra i det härliga vårvädret i alla fall.. och gör något fint imorgon. Krama någon som behöver det, hälsa på någon som du inte brukar hälsa på, håll upp dörren för någon som du möter.. Ja vad som helst. Ta helt enkelt hand om en vän =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0