Angående Orbitrek Elite!


Jag fick en frågan om den här underbara maskinen. Nu kan jag bara tala för mig själv, då jag inte känner någon annan som har en. MEN den har förändrat mitt liv. Kanske låter det överdramatiserat? Dock är fallet så. Man känner att precis hela kroppen får ta i. När man börjar använda den så kan man känna att det knappt går att hålla på i 5 minuter, men detta ändrar sig om du använder den regelbundet. Jag använder den varje dag och har nu kommit upp i ca 20-30 minuter. Efter så lång tid på den är jag HELT slut, men det ger resultat. Jag märkte förändringar bara en vecka efteråt, inte bra kroppsmässigt utan även konditionen, styrkan i benen och armarna osv. Du som skrev ska skatta dig lycklig över din fina present, den kommer säkerligen tillföra mycket gott i ditt liv =)

Jag hoppas du fick lite hum om vad det handlar om och att du även läser min blogg fler gånger så du får se det här inlägget! Lycka till med din nya kompis ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0