Filosofiska tankar en tisdagkväll


Jag har tänkt lite och kommit fram till vad jag är för typ av människa. Jag är nog en sån varelse som kan ge massa kärlek och ömhet, men att göra någon lycklig är nästintill omöjligt. Fråga mig inte varför det är så, antagligen är det undermedvetet från min sida. Hur ändrar man något som man gör omedvetet, kan någon svara på det? Det är en synnerligen mystisk gåta för mig..

Uh! Jag längtar som fasiken till imorgon. Det är lååååång helg och jag + flera andra ska grilla, dricka gott och ha kul imorgonkväll, PLUS att jag börjar halv elva och slutar tio i två. Kan det blir bättre än så? Jaaa, visserligen kan det bli det. Om det är sol, vindstilla, och jaa.. Lite andra saker som jag inte kan skriva här. Sorry kompisar, ni får vara ovetande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0