Fredag 4e april 2008


Japp, så idag är det äntligen fredag. Dagen som jag har sett fram emot hela veckan! Visserligen gör man alltid det, men den här fredagen känns.. speciell på något vis. Kan inte förklara det närmare, svårt som bara den. Nåväl, idag har jag varit i skolan. Vi hade en så kallad "hälsodag" där Sofia Åkerman föreläste om sitt liv. Jag och Sofi gick därefter till Ohlssons Bazaar ute vid industriområdet. Hon skulle handla 18års presenter till sin kompis och jag fick syn på en UNDERBART fin väska som jag var tvungen att äga. Lycklig över mitt fynd spatserade vi tillbaka till kärnan av Ystad där jag mötte upp min syster. Vinkade adjö till Sofi och begav oss sedan till skoaffärer. Matilda hade hittat ett par sjukt fina skor som hon hade lagt undan. Jag erkänner att jag är väldigt avundsjuk på henne..

Nu har jag precis druckit alldeles för mycket kaffe, tränat och samtalat med Matilda och hennes kompis. Snart ska jag börja förbereda för kvällen, men först ska jag göra några inköp. Iiiih vad kul det ska bli. En massa foto ska det också bli.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0