Godmorgon!


Hoppas ni har sovit gott? Det har jag i alla fall. Nästan lite för gott, jag kom knappt upp i morse. Sängen var vääääldigt varm och mysig när klockan ringde. Då är det måndag idag, första dagen på en ny vecka och för första gången på ... ja, väldigt länge så har jag hela veckan bokad. Det är fullspäckat schema so to speak!

Måndag: Skola, sola, umgås med M och två andra filurer, hem till pappa och umgås med honom.
Tisdag: Skola, jobbintroduktion kl 16-21
Onsdag: Skola, jobbintroduktion kl 16-21
Torsdag: Skola, jobbintroduktion kl 16-21
Fredag: Ut och festa
Lördag: Fest hemma för mig och min syster som fyller år på söndag, sen utgång.
Söndag: Jag och tvillingsyrran fyller 18år och ska firas med släkten.

Ja, så vad säger ni, det är inte mycket tid över till annat jag får. Men jag tycker om när jag har allt planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0