Hej bakfylla!


Istället för att jag blev bakfull igår så får jag bakfylla x2 idag.. Hm, jag får väl skylla mig själv. Vaknade upp i förmiddags av att jag hade ont i varje jävla kroppsdel. När jag kom hem igår så orkade jag inte tvätta av sminket, när jag vaknade imorse tänkte jag inte på det så jag kliade frenetiskt i båda ögonen. När jag sedan gick på toaletten och fick syn på min fejja i spegeln höll jag på att ramla av pinnen. Svart randig i hela ansiktet, MEN GODMORGON BEAUTY! Haha! Nu var även fallet så att jag hade sotade ögon igår.. Så man kan säga att det svarta var mer än vad det behövdes.

Här sitter jag i mjukiskläder, har avverkat en kopp kaffe och funderar över varför jag har så fruktansvärt ont i ryggen/sidoryggen. Visst, jag har dansat som en idiot 2 dagar i rad och jag har även tränat nu varje dag i snart 1,5 vecka.. Meh det känns som om någon har slagit mig hårt i sidan. Det kan bero på att jag sover konstigt och att min säng inte är så bra för min rygg? Detta är en gåta som jag måste lösa, då jag känner mig som en 90åring fysiskt.


Miiiiih! Om några timmar, om endast ett fåtal timmar.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0