Helgens bravader


Ja, den här helgen har varit hur bra som helst. Minst sagt! Fredagen startade perfekt med att jag fick jobbet. Sen åkte jag hem till J, förkrökade där och sen stack vi till bar a bar och dansade järnet. Det var helt sjukt, vi dansade KONSTANT i 3 jävla timmar.. Min kropp protesterade kraftigt igår förmiddag när jag klev upp ur sängen. Det var lagom med folk där och tiden gick förvånansvärt fort. Igår var det en riktigt slappedag. Jag bestämde mig att för första gången se bar a bar ur ett nyktert perspektiv. Det var rätt intressant att se hur folk egentligen dansar (lägger inte direkt märke till det när man är i sin egen berusade värld). Man fick sig ett och annat skratt i varje fall! Nackdelarna med igår var att det var segt så in i helvete att vara där när man inte var påverkad överhuvudtaget, plus att där var alldeles för mycket folk. Det gick knappt att röra sig där inne och vart man än vände sig så luktade det svett.. uurk! Men det var kul ändå, träffade en massa människor och skrattade, dansade osv. Usch.. Det var en riktigt idiot där som bara greppade tag i min rumpa. När jag vände mig om fick jag syn på en lagom tjock kille som stod och flinade.. JÄVLA ÄCKEL! Blääää. Jag greppade tag i J och förflyttade oss till andra sidan av dansgolvet efter att ha gett honom en av mina kända mördarblickar!

Idag har jag suttit ute i solen, promenerat och njutit av det härliga vårvädret. I'm living the dream ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0