Helt underbart!


Minns ni som brukar läsa min blogg att jag skrev om att längta till nästa dag? Att det var väldigt längesedan jag faktiskt kände så?  *Tadatatatdtatdta* IDAG KÄNNER JAG SÅ! Iiiih lycka. Fyfan vad skönt det känns, helt underbart. Så sprudlande glad att det bubblar i hela kroppen. FYFAN VAD HÄRLIGT DETTA ÄR!! Har saknat den känslan alldeles för länge.

Och vad beror detta nu på?
Mjaa.. Jag vet inte riktigt? Faktumet att jag har en underbar tvillingsyster, underbara och roliga vänner, att det är vårväder, att jag ska åka på 2veckors semester, att jag ska ut imorgon...? Jag vet inte, men NÅGOT är det i varje fall. I looove my life at the moment. Hoppas verkligen att den här känslan håller i sig.

Imorgon ska jag och några vänner sitta hemma hos mig. Blanda goda drinkar, göra oss snyggare än snyggast (eh.. snyggare heter det, haha!), förtära alkohol, prata i munnen på varandra och sedan bege oss ut och skaka rumpan. Detta ska jag göra med människor som jag tycker om väldigt mycket. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0