Jesus Amanda!


Ja igår var jag hemma sent och orkade inte sitta vid datorn, överhuvudtaget. Kors i taket eller? Haha! Så kan det vara ibland..

Det var mycket märkligt imorse.. Jag vakande av mig själv kl sju. Ni som känner mig vet hur morgontrött jag är och att jag gärna drar mig lääääänge innan jag går upp och i hundra nittio få slänga på mig kläder, smink osv innan jag måste lämna lägenheten. Nåväl, jag vaknade upp kl sju och kände att jag inte ville gå upp ändå.. jag hade för det första inte sovit så länge som jag egentligen skulle, jag började inte förrän 11 idag PLUS att det finns absolut ingenting att göra så tidigt på morgonen. När klockan var tjugo i åtta orkade jag inte ligga kvar längre, så jag gick upp och tränade (första gången jag tränar en morgon på... eh, jag väldigt länge!!). Himla skönt att ta det lugn och kunna njuta av morgonen på det sättet. Jag ska fortsätta göra såhär. Visserligen kommer det nog vara svårare att gå upp tidigare imorgon (och alla andra dagar.. haha) men jag vinner på det i längden!

Nu ska jag gå ner på Ystads gator och kolla ifall jag kanske hittar något fint.. Ta bussen hem, vara hemma i kanske en halvtimme och sen åka iväg igen. Mmm, jag älskar att ha saker att göra hela tiden. I alla fall så länge det är saker som jag tycker om att göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0