J*vla blogg.se


Jag jag är, eller rättare sagt, VAR förbannad igår. Jag skulle logga in och skriva ett mega långt, intressant och roligt inlägg. Vad händer? Blogg.se klyddar och all text försvann! Jag satt och morrade i min ensamhet i hopp om att någon stackars jävel tyckte synd om mig. Dock var nog inte fallet så.

Då summerar jag det kort. Jag jobbade åtta timmar igår, alltså en söndag. Bara det var tråkigt och jobbigt. Inte nog med detta, när jag väl har slutat kl 21 och springer till bussen för att INTE missa den, så uppstår ett fett problem. Jag hade tagit förgivet att bussen gick som vanligt då 21.14.. Meeeeeeeeeen självklart var det inte så, eftersom det just var söndag. Jag fick snällt hoppa på iaf och ta mig till dalby, ringa mamma som fick hämta mig. Det som var mest jobbigt var nog att hon hade extrem migrän och mådde riktigt dåligt. Stackars min mamma!

Annars har det varit en relativt bra dag idag. Haft nationella i engelska B och har nu slutat! Looooovely.. Det är härligt väder också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0