Lördag

Jaaa, förfesten blev ordentligt lyckad. Löftet om att foton skulle tas i mängder höll jag och min kära syster. Tråkigt nog kan jag inte lägga upp dem förrän jag kommer hem till min pappa, då överföringskabeln är där. Jag ska ordna detta så fort jag bara kan!

Jag, Matilda, Catta, Elin och Sofi blandade drinkar hejvilt och jag har ännu inte döpt min specialare som alla blev otroligt förtjusta i. Möjligtvis blev det lite för mycket av det goda, men humöret var på topp hela tiden. Vi tjejer dansade som idioter när vi väl kom till Y-town.

Konstigt nog kände jag mig inte alls bakfull när jag vaknade idag, däremot kände jag ett starkt behov utav mineralvatten som vi för en jävla gångs skull INTE hade hemma. Häpnandsväckande, minst sagt.





Jaaaaaaaaaaaaaaa miss you like hell.  Förlåt mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0