Magsmärtor

Jag tror att jag spyr snart.. Min mage har varit helt upp och ner den här veckan. Igår hade jag så intensiva kramper att jag inte kunde stå eller sitta upp. Det var helt sjukt och jag hade väldigt nära till tårarna! Idag vaknade jag upp och kände mig en aning lättad, då smärtan inte var lika outhärdlig. Dock växte den starkare och starkare för vare timme som gick, så det slutade med att kramperna var värre idag än igår. Har legat och tyckt synd om mig själv, käkat extra fiberrik havregrynsgröt och försökt massera min stackars mage. Problemet är att jag knappt kan röra den utan att det smärtar.. Hur ska jag göra? Eller rättaresagt, VAD ska jag göra?! Den är även uppsvälld så det ser ut som att jag är gravid i ett tidigt stadie.. =( Det ser otroligt konstigt ut och det spänner! Fan vad jag klagar!! Kanske för att ingen är med mig som kan få lyssna på mina klagomål, så jag låter det gå ut över er istället. Snällt va?

KAN INTE DEN J*VLA SVULLNADEN BARA GÅ NER OCH KAN MINA FÖRBANNADE KRAMPATTACKER GE UPP SNART?! På fullt allvar så tror jag att jag lägger mig ner och gråter snart.. jag kan fan inte ens träna.

Bläää.. Jag som ville skriva ett otroligt roligt och intressant inlägg och så slutar det såhär. Katastrofalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0