Nu är det helg!


Eller ja, det är nu fredag eftersom klockan är efter midnatt. Planerna för imorgon är fortfarande en aning oklara, men det löser sig imorgon, det gör det alltid. Jag har några alternativ och ett av dem är faktiskt att ta det lite lugnt imorgon? Men vi vet alla hur det slutar.. Jo, med att Josefin är ute och roar sig i alla fall. Haha! Anledningen till att jag ens funderar på att ta det lugnt imorgon är för att på lördag ska jag slå till med ett larm. Jag och min tvillingsyster ska ju som sagt ha förkrök här hemma och sen vankas det utgång då vi fyller år natten till söndagen. Alltså den 20e april! Så ni som vill gratta mig får hemskt gärna göra det då *blink blink*. På söndagen ska vi ha bjudning för släkt och sådär, så det kommer säkert bli trevligt. Det tråkiga är att mamma jobbar och kommer först på kvällen, likaså syster Bella. Sara kan inte alls komma då hon ska på kurs i Stockholm.. En jävla osis med andra ord! Men det ska nog bli bra ändå. Förhoppningsvis kommer min barndomsvän Linnéa och hon har jag inte träffat på alldeles för länge. Dock har jag lite ångest för söndagen.. hmm.. jag vet inte riktigt hur jag ska krångla mig ur det, men jag får väl helt enkelt komma på undanflykter. Jag har ju några få dagar på mig!

Så vad har ni, mina kära läsare, för planer inför helgen? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0