Nu är sista dagen avklarad


Ja, i alla fall på introduktionen. Det är riktigt skönt ska jag berätta för er, en ren befrielse. Dock domnade min rumpa av och båda mina knän låste sig, då vi satt i en soffa i fyra timmar och lyssnade på en coach. En himla rolig och trevlig typ, men min kropp skrek om nåd. Nu sitter jag här, tvingade på mig mina träningskläder och ska få ork att dra fram maskinen för ett pass. Jaa, jag vet att jag borde gå och lägga mig eftersom jag är slutkörd både i huvudet och kroppen, men jag kommer inte kunna sova om jag itne tränar nu. Det är enbart sanning mina vänner! Jag kan inte släppa trenden med att träna det passet MINST en gång om dagen, speciellt inte eftersom jag satt stilla i nära på fem timmar idag. Det gillar vi inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0