Ny blogg


Nejnej vänner, jag lämnar inte den här. Jag tänkte däremot skapa en till blogg där jag tänker skriva mer.. personliga saker. Saker som jag inte vill att alla ska veta om osv.. Behöver få skriva av mig mer än vad jag kan göra här. Jag vet att det är lite halvmesigt att ha en anonym blogg.. Men vafan!? Jo, jag satsar på det. Känner du att du inte kan vara utan den bloggen heller så får du höra av dig i kommentarfältet här och skriva att du vill ha den, så får vi se om du får ett litet mejl med en ny adress.

Så... DET var däremot allt för ikväll

Meeen, jag måste bara berätta en liten rolig sak. Jag ska förmodligen, kanske, möjligen, bli mamma till en liten albino-strumpbandssnok. Misse ska h*n isf heta. Häftigt va? Haha =)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ähh, jag har också en lösenordsskyddad hemlig privat blogg som bara jag har tillgång till. det behövs.

2008-04-16 @ 00:12:48
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: henrik

antar väl att den inte är ämnad för mina ögon då eller?

2008-04-16 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0