Orbitrek elite



Detta är min nya trogna vän. Han står här fint i tvrummet precis i rätt vinkel framför tvn. 12-16 minuter om dagen kör jag och det är sååååå lovely. Varenda muskel i kroppen får arbeta och när man är färdig (svett och tårar, jag lovar!) så är jag tvungen att slänga mig ner på golvet och flåsa ut i lika många minuter. Jag känner mig extremt duktig och hälsosam. Dessutom går det mycket bra med resten av mitt hälsosamma liv. (Skippar visserligen en del på helgerna.. alkohol osv) Men på samma gång så kompenserar jag det genom att dansa hela natten.. Så det jämnar ut sig.. väl? Haha, jag vet inte. Skitsamma egentligen, meningen med helger är att man ska roa sig och ha kul.


Nåväl.. Idag har jag fikat, kollat på en urdålig film och tagit det allmänt lugnt. Sällskapet var det inget fel på alls :) Det har varit en ytterst trevlig dag och jag hoppas att det är något vi kan göra om, om och om igen! Skönt att det inte var spänt och sådär, var lite rädd för det.

Nu inväntar jag spänt Scrubs. Det är min och mammas höjdpunkt varje kväll kl 23-00. Vi skrattar alltid lika mycket och man är alltid lika glad när man går och lägger sig. Världens bästa terapi!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Jag ha fått en sån Orbitrek Elite i present av min sambo och två vänner. Jag undrar. Funka den bra? Ge den reslutat? :)

Tacksam för svar!

Mvh
Josefin

2008-04-28 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0