Pweh, dagen avklarad


Det var intressant och väldigt roligt idag. Jag blev förvånad över hur sociala alla var, hur alla pratade på som ingenting. Visserligen mycket information på en  gång, men jag tycker om att få allt klart för mig. Nu är det två dagar kvar, sen är jag utbildad(eeh..? haha) telefonförsäljare. Jag kommer alltså att bli en av alla dryga människor som ringer och vill sälja saker. Äh, jag bryr mig faktiskt inte. Ett jobb är ett jobb! Eller hur?

Jag har hunnit med att träna nu ikväll när jag kom hem, då träning hade uteblivit annars. Det gillar vi inte ju!
Nu är jag si så där lagom trött och tänkte snart hoppa i säng. Stack hemifrån 8.15 och kom hem 22.40.. Då är man seeeg.

Har ni alla haft en bra dag? Det hoppas jag på i alla fall.
Godnatt och sov gott människor, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0