Spam?

Haha, förlåt för alla onödiga inlägg.. Har en så stor skrivarlust idag så det är helt sanslöst! Kanske beror på att jag inte har varit särskilt aktiv idag? Aja.. Jag tänkte köra på en helt meningslös grej idag och berätta vad jag har gjort. KANSKE intressant, men möjligtivis roligast för mig när jag läser mina gamla inlägg och får "aha-upplevelser" =)

Jag gick upp kl nio imorse och var DYNG trött. Stapplade mig upp ur sängen, tog 2 cigg och klädde på mig. Vandrade sedan till bussen som gick till Ystad. Hade samhälle i nästan två timmar, knappt givande. Därefter gick vi till matsalen, satt och tjattrade lite, tog en cigg och snackade ännu mer. När de andra började sina språklektioner gick jag ner på "stan" för att se om jag kunde hitta något fint. Dessvärre hittade jag absolut INGENTING så jag började gå mot busshållplatsen för att ta bussen hem igen. På torget mötte jag E som skulle ta tåget till Malmö för att kolla på dräkter inför på fredag. Jag hade inget vettigt för mig ändå så helt spontant bestämde jag mig för att följa med! Vilken tur jag gjorde det, för vi hade så sjukt kul. Både hittade vad vi sökte och vi åkte trötta, men nöjda hem mot Sjöbo sen. Här hemma har jag bara tränat, handlat mat, kollat på Desperate Housewifes, rökt alldeles för många cigg (kanske borde sluta snart?!) och mest slappat.

Det ska bli sjukt skönt att börja sent imorgon. Fint väder ska det tydligen också bli? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0