Tisdag kväll


Nu har jag tagit mig en låååång välförtjänt dusch. Körde hela kittet, rakade, balsam, peeling, schampo.. Ja, you name it. Jag skulle lätt kunna bosätta mig i just en dusch. Värme är det bästa jag vet, jag kan aldrig få för mycket. Jag är en person som hellre svettas än fryser. Ibland kan jag sitta framför en tänd brasa, precis framför och riktigt känna hur det bränner i ansiktet. Mmmmm =)

Uh.. Mamma börjar klaga igen. Det är nog bäst att jag drar in på rummet och stänger in mig. Orkar INTE bråka eller tjaffsa idag. Att behöva försvara mig är det värsta jag vet. Dessutom finns det ingenting jag kan säga för att det ska bli bättre, eller för att jag ska komma undan lindrigare. Ändå har jag varit en snäll dotter och handlat idag, diskat osv. Hm, ja. Det är inte lätt när det är svår, det är mitt motto här i livet. Eller ja, motto och mott.. Jag brukar alltid säga så i varje fall.

Jag har kommit på en superbra idé! Förvisso har jag inte jättedåligt självförtroende, men det kunde varit bättre. Det kan det alltid bli! Så jag har bestämt mig för att säga bra saker om mig själv varje morgon när jag borstar tänderna. Eh, ja inte med tandkräm och tjaffs i munnen, men så att jag ser mig själv när jag säger det. Kan inte det vara en bra idé?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är otrroooligt skönt att peela kropen. Är helt otroligt mjuk efteråt!

och öppen brasa är underbart!

2008-04-30 @ 14:10:28
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0