YEEEES!


JAG FICK JOBBET
JAG FICK JOBBET
Iiiiiiiiih! Jag kan knappt fatta det?!
Intervjun gick skit bra, hon var hur trevlig som helst och jag kan inte fatta varför jag var nervös ens?
Allting verkar vara hur bra som helst, nästan för bra kanske.. Haha!
Jag ska på introduktions kurs på tre dagar nästa vecka, det blir sammanlagt 15 timmar och vet ni vad det bästa är? Jag får betalt för de timmarna. Åh detta ska firas ikväll.. Ska dricka en massa orgasm, det är en sak som är säkert.

Igår handlade jag outfiten till idag, det blev ganska enkelt men stilrent. Jag kom undan vääääldigt billigt dessutom. Det blev; ett par svarta short från H&M (98kr), ett militärgrönt linne från H&M (49,50kr) och ett guldhalsband med något svart hängandes (59,50kr). Allt som allt slutade kalaset på 207kr!! Hur bra som helst tycker jag.

Fredag idag. Är man överlycklig eller överlycklig? Sjukt skönt ska det bli med helg.
Sen efter nästa vecka ska jag jobba, jobba, jobba. GUUUUUUUD vad jag ska jobba. Hihi.. Nä fyfan vad glad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0