16 februari

Det är väl så att om man har ett liv så har man inte lika mycket tid till att sitta här och klottra ner sitt liv på internet. Ta inte illa upp ni andra, jag känner bara inte att jag hinner ibland! Det är synd för jag älskar verkligen att skriva!
 
Igår blev det som jag bestämde, jag tog en väldigt passiv kväll med Sara borta i Äsperöd. Vi spelade rom och ginnie och drack någon öl. Satt uppe till klockan 3. Det var helt sjukt, vi spelade säkert 3 rundor och jag har nog aldrig förlorat så stort NÅGON gång, what so ever! Nästan lite pinsamt kan jag tycka.. Eller vad säger ni? Jag måste bara säga att det var så underbart att vakna upp och inte känna av någon som helst bakfylla. Gudomligt!

Vi åt pizza på en nya pizzeria i T-lilla. Dyrt som bara den, men väldigt gott. Får nog klaga lite på personalen, de var nog inte de mest erfarna. Milano heter resturangen och den får en trea av fem.

Just nu i denna stund sitter jag, H och A (C kom precis) och dricker vin/öl. Snackar gamla minnen. Det är så länge sedan vi träffades, jag och A. Kan inte förstå att tiden har passerat så snabbt som den har. Sjuka saker, hemska saker, pinsamma saker, roliga saker.. Herregud, blir nästan tårögd när jag tänker tillbaka på allt. Nä, då är det nog dags att sluta... Kommer med smaskig update imorgon om vem som gjorde bort sig och så vidare....

Ha en bra lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0